duminică, 29 iunie 2014

Barefoot

Cand urmaresc un film care ma prinde, un film care-mi place sau care-mi da de gandim sau pur si simplu ma face sa devin foarte empatica cu personajele si situatiile prezentate...atunci cand se termina, imi place sa raman in starea indusa de el cat posibil de mult....ca sa nu uit tot ceea ce am avut de invatat de la el. De aceea las sa se desfasoare toate numele actorilor, producatorilor, regizorilor si tuturor care au participat la crearea lui, ascultand piesele de pe final- ele sunt mereu in concordanta cu feelingul meu la finalul filmului.

Asta mi s-a intamplat si cu "Barefoot"- a lovestory intre doua persoane diametral opuse, pe care tocmai opozitia asta ii va uni. E o poveste dintre cele mai simple, frumos desfasurata, fara prea multe complicatii si care uimeste prin modalitatea si naivitatea cu care o fiinta tinuta departe de societate percepe oamenii, de a caror companie nu a avut parte, dar de a caror societate si activitati zilnice vrea sa se bucure.


Uluitoare Rachel Evan Wood si surprinzator Scott Speedman!



Niciun comentariu: