miercuri, 17 noiembrie 2010

"Maya, statuie!"

hahahahaha :))Stiu ca titlul nu va spune prea multe si ca onomatopeele de mai sus nu ajuta prea mult la clarificarea situatiei sau a postului de fata, insa am de gand sa fac lumina in cele ce urmeaza, doar ca aveam nevoie sa incep in modul acesta :)
Asadar, nu stiu cum se face ca ultimele postari de pe acest blog au toate in cuprins descrierea unui film, insa va asigur ca am facut alegeri bune. Toate trei filmele au acel "ceva", acel plus care face unele lucruri sau mai exact, aceste creatii, speciale. Am inceput prin a posta si a promova "Inception"- film psihologic extrem de captivant si de reusit (in opinie proprie); am continuat mai apoi cu "The Social Network" a lui David Finch- iarasi un film captivant, insa de alt gen: biografic.
Astazi am revenit ca sa scriu despre o comedie romantica: "Going the distance" sau daca vreti neaparat o traducere in limba materna- "Amor la distanta". Drew Berrymore si Justin Long, actori cunoscuti ai genului, fac o pereche de zile mari, reusind sa intruchipeze un cuplu care ajunge la stadiul de "relatie" pe parcursul a sase saptamani petrecute impreuna, doar ca vorbim de o relatie la distanta, si asta din pricina preocuparilor profesionale ale celor doi indragostiti.

Exista in filmul asta umor de buna calitate, charisma actorilor, replici dragute, franchete, originalitate si indragosteala! Este cu alte cuvinte reteta unui film reusit care abordeaza o situatie obisnuita si des intalnita in lumea reala. Toata treaba e sa vedem daca amorul la distanta dureaza (in film), cat anume dureaza si ce sacrificii presupune etc, etc. M-am distrat de minune la multe faze din film, dar am avut si momente cand am fost determinata sa imi pun intrebarea: "oare eu ce as face daca as fii in locul ei...?", iar faptul ca filmul a reusit sa ma faca sa fiu empatica cu personajele si cu situatiile create de ele, nu poate decat sa il recomande ca avand o distributie si un regizor pe cinste, chiar daca vorbim de o comedie romantica!

Vi-l recomand din toata inima mai ales daca aveti parte de un weekend ploios si rece, departe de iubit/a, cu ceva timp liber la dispozitie si cu chef de binedispunere-garantata!

Aveti aici linkul trailerului: 
Vizionare placutaaaaaaaaaaaaaaaa!

P.S: Replica din titlu e una dintre cele mai tari din film; o regasiti de cateva ori pe parcursul filmului, dar doar la final va face deliciul intregului film! Asta asa, ca sa va intarat mai mult sa vedeti filmul! :))

Niciun comentariu: