sâmbătă, 29 august 2009

Recenzii de vacanta





A trecut deja o vreme de cand am revenit din unele locuri de vacanta, dar deh, acum am vreme sa scriu despre ele si, (cel mai important) acu am inspiratie si memorie buna in ceea le priveste.
Asadar, in prima faza sa va zic de Sighisoara. Am stat pe-acolo 2 zile in cap; e un oras frumos, medieval (woa!) si are obiective de vazut mai ales in partea veche si deja celebra si consacrata a sa! Nu mai fusesem pana acum in locuri 100% medievale (exista un restaurant cu tematica, meniu si mancaruri prezentate in aceasta maniera, in "metropola" in care imi fac eu veacul, dar nu miroase pe langa orasele- cetate pe care le-am vizitat) si m-am simtit ciudat in locurile astea; parca au un soi de sacralitate (!?) sau de funest, care m-a determinat sa am atitudine de bigoata (ha!). 
Orgile din bisericile gotice sunt magnifice, o singura nota cantata la ele ridica tot parul pe tine si te face parca sa regreti orice pacat comis (recent/ nu). Orgile mi-au dat impresia ca sunt o extensie pe pamant a vocii Providentei: infricosator si minunat in acelasi timp. Barrr! 
http://www.youtube.com/watch?v=ipzR9bhei_o (ca sa va faceti o idee)










In aceiasi perioada am ajuns si in Sibiu. Superb oras! Cladiri bine intretinute, piatete si piete aspectuoase, culorile cladirilor nu fac concurenta una cu alta in stridenta. Oamenii sunt faini, culti, bine imbracati- adica cu gust; sunt multi nemti si italieni maslinii cu dintii albi si vino'ncoa. Totul e cu bun gust aranjat in oras si parca modernitatea sau renovarea vechilor cladiri ajuta la alungarea izului de creepy. La capitolul drumuri stau rau insa sibienii. 
Oradea. Oras alambicat, cu tramvai, cu o parte veche si cu una noua. Are si Multiplex ;) Am vazut acolo "Cheri" (Michelle Pfeiffer, Rupert Friend). E un film romantic, cica, pentru care nu am citit recenzii inainte de a-l vedea. Nu vi-l recomand. Michelle joaca foarte bine, insa povestea in sine e alambicata. Ea curtezana cu avere, el copil de curtezana, dragoste mare si POSIBILA sase ani, dupa aia dragoste IMPOSIBILA si mariaj pentru el; pfiu, se regasesc la un mom. dat, intentii bune de-o parte si de alta, pana la urma se rupe totul, el se sinucide si ea imbatraneste frumos si ramane bogata. Sec.
Oradea 2...Oras frumos, maree, cu Cris, aaa, bate vantu acolo de iti tiuie urechile si te arde soarele de te doare pielea. Asta nu inseamna ca eu sunt acum tuciurie. Ne-neh :)








Busteni (in tabara). Oras de munte, partii, peisaje care te lasau bouche-bee, multe pensiuni, foarta multa mizerie in padure (groapa de gunoi a orasului) si incultura in ceea ce priveste capitolul asta. Cursuri care ne ajutau pe mine si pe inca 23 de oameni sa devenim specializati in crearea de proiecte de ecologizare in zonele noastre de bastina; atmosfera faina, coordonatori responsabili, grup fain de voluntari, cu oameni diferiti, dar nu bisericute. 7 zile constructive si frumoase.








Am sa mai plec, dar deocamdata atat. Am scris de-ajuns. Enjoy.









3 comentarii:

humanobserver spunea...

this place looks so beautiful.
http://exposemaximum.blogspot.com/

Unknown spunea...

M-am vazut in poza weeeeeeeeee. Keep up the good work :) .

Unknown spunea...

sa mergi tu in busteni si sa nu urci la cruce ?!
ai retineri in a merge cu telecabina ?
eee , atunci trebuie sa urci pe valea cerbului , se cuvine ceva antrenament inainte